+48 58 629 39 30 dwudziestka@sp20gdynia.pl

OBIADY

Płatności za obiady - harmonogram

Prosimy o dokonywanie wpłat za obiady w następujących kwotach oraz w ściśle podanych terminach:

W przypadku wpłaty całej kwoty za luty-maj różnica zostanie zwrócona na konto.

Płatność tylko za dany miesiąc, zgodnie z poniższym harmonogramem.

 

  • Opłata za miesiąc luty:
    termin 20-27 stycznia
    kwota 10×3,80zł=38,00zł
  • Opłata za miesiąc marzec:
    termin 20-27 lutego
    kwota 21×3,80zł=79,80zł
  • Opłata za miesiąc kwiecień:
    termin 20-27 marca
    kwota 13×3,80zł=49,40zł
    (rekolekcje  w dniach 11-12.04, egzaminy klas ósmych w dniach 15-17.04 – brak obiadów, przerwa świąteczna 18-23.04)
  • Opłata za miesiąc maj:
    termin 20-27 kwiecień
    kwota 20×3,80zł=76,00zł
    (2.05 – dzień wolny)
  • Opłata za miesiąc czerwiec do indywidualnego uzgodnienia u pani intendent (58 669-03-64) lub w sekretariacie szkoły (58 629-39-30).

Prosimy o terminowe wpłaty w sekretariacie szkoły lub na konto:
BANK PKO BP 34 1440 1026 0000 0000 1255 6837
Przypominamy – brak wpłaty w terminie skutkuje brakiem obiadów w danym miesiącu.

Odwołanie obiadów
 

Obiad odwołać można osobiście w sekretariacie szkoły lub telefonicznie, z jednodniowym wyprzedzeniem, dzwoniąc pod numer:
(58) 629-39-30 wew. 29, do godziny 15.30

 

Jadłospis

na okres od 17.06.2019 r. do 18.06.2019 r.

PONIEDZIAŁEK 17.06.2019 r.

Zupa porowa (1, 7, 9) 300 ml
Makaron z truskawkami (1, 7) 100 g/200 g
Herbata z cytryną 200 ml
Owoc, warzywo 1 szt.
655 kcal

PRODUKTY DO PRZYGOTOWANIA POSIŁKU kura, marchew, seler, por, pietrucha, natka pietruszki, ziemniaki, masło, śmietana 34%, ryż, mleko, masło, truskawki, śmietana 22%, makaron, cukier waniliowy, cukier puder, herbara z cytryną, banan oraz przyprawy

WTOREK 18.06.2019 r.

Zupa gulaszowa (1, 7, 9) 300 ml
Pieczywo (1) 60 g
Herbata malinowa 200 ml
Owoc 1 szt.
649 kcal

PRODUKTY DO PRZYGOTOWANIA POSIŁKU kura, marchew, seler, por, pietrucha, natka pietruszki, łopatka, koper, herbara malinowa, jabłko oraz przyprawy
PRZYPRAWY sól, pieprz, oregano, majeranek, lubczyk, bazylia, tymianek, liść laurowy, ziele angielskie


Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności,  które ze szczególnym uwzględnieniem alergenów, muszą być łatwo dostępne tak, aby rodzic miał świadomość, że w odniesieniu do danej żywności występują kwestie związane z alergiami  i nietolerancją pokarmową.

W związku z powyższym przy jadłospisie będzie można znaleźć spis alergenów, a przy każdym daniu numer alergenu jaki zawiera to danie.

Numery alergenów występujących w posiłkach:
1. Zboża zawierające gluten (pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, pszenica kamut) 2. Skorupiaki i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 3. Jaja i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 4. Ryby i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 5. Orzeszki ziemne (arachidowe i produkty przygotowane na ich bazie) 6. Soja i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 7. Mleko i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 8. Orzechy (migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzechy pekan, orzechy brazylijskie, orzechy pistacjowe, orzechy makadamia lub orzechy oraz produkty przygotowane na ich bazie) 9. Seler i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 10. Gorczyca i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 11. Nasiona sezamu i produkty pochodne (produkty przygotowane na ich bazie) 12. Dwutlenek siarki 13. Łubin (produkty przygotowane na ich bazie) 14. Mięczaki (produkty przygotowane na ich bazie)

 

Harmonogram wydawania posiłków
HARMONOGRAM WYDAWANIA POSIŁKÓW (KLASY I-III) OD DNIA 06.09.2018 r.

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK
I PRZERWA (11.30-11.50) KLASY: 2A,2B,2C KLASY: 1B,1C,2B KLASY: 1A,2A,2C KLASY: 1A, 2A,2C,3A KLASY: 1B,1C,2B
ŚWIETLICA
I TURA 11.50-12.15
KLASY: 1A,1B,1C + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 1A + dzieci przebywające w tym czasie w świetlicy KLASY: 1B,1C + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 1B,1C,2B + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 1A,2A,2C + dzieci przebywające w świetlicy
ŚWIETLICA II TURA 12.15-12.35 KLASY: 3B + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 2A,2C + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 2B,3A + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 3B + dzieci przebywające w świetlicy KLASY: 3A,3B,3C + dzieci przebywające w świetlicy
II PRZERWA (12.35-12.55) KLASY: 3A, 3C, KLASY: 3A,3B, 3C KLASY: 3B,3C KLASY: 3C KLASY:

HARMONOGRAM WYDAWANIA POSIŁKÓW (KLASY IV-VIII) OD DNIA 06.09.2018 r.

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK
I PRZERWA (12.25-12.45) KLASY: 4A, 4B, 4D, 5A, 5B, 5C, 5E, 6A, 6B, 6C, 6D KLASY: 4C, 4E, 4F, 5A, 5C, 5D, 5E, 6A, 6C, 6D KLASY: 4A, 4B, 4D,4E, 4F, 5A, 5B, 5D, 6A, 6B, 6C, 6D KLASY: 4A, 4F, 4B, 4C, 4D, 5A, 5B, 5C, 5E, 6A, 6B, 6C KLASY: 4C, 4E, 4D, 4F, 4A, 4B, 5C, 5D, 6A, 6B, 6C, 6D, 7A, 7B
II PRZEWRWA (13.30- 13.50) KLASY: 4C, 4E, 4F, 5D, 7A, 7B, 7C, 7D, 8A, 8B, 8C, 8D KLASY: 4A, 4B, 4D, 5B, 6B, 7A, 7B, 7C, 7D, 8A, 8B, 8C, 8D KLASY: 4C, 5C, 5E, 7A, 7B, 7C, 7D, 8A, 8B, 8C, 8D KLASY: 4E, 5D, 6D, 7A, 7B, 7C, 7D, 8A, 8B, 8C, 8D KLASY: 4D,4F, 5A, 5B, 5E, 7C, 7D, 8A, 8B, 8C, 8D